Detail pozice

Worldline jako součást skupiny ATOS je evropským lídrem v oblasti platebního styku a transakčních služeb. V současné době působí v České republice pod značkou KB SmartPay.

Klienty Worldline jsou lokální obchodníci, velké národní společnosti i nadnárodní korporace podnikající v nejrůznějších oborech, ale také municipality a banky.
Společnost se zaměřuje na 3 hlavní oblasti: Akceptace platebních karet & platební terminály; Mobilita a eCommerce; Zpracování finančních transakcí a licencování software. Naše řešení si kladou za cíl zprostředkovat našim zákazníkům kompletní řešení pro oblast bezhotovostních plateb. Naše produkty reflektují nejnovější trendy, jsou ale zároveň uživatelsky jednoduchá, s nejvyšší úrovní zabezpečení a vysokou užitnou hodnotou.

Application Support Engineer

Have you gained your first work experience, are you technically skilled and want to develop your self further in this context? Are you a motivated team player who can independently find your way in an organization? Than you are the right person for us!

Job description

  • Resolve incidents as quickly as possible
  • Handle defects for our customers in SLA constraints
  • Strongly apply IT processes in place
  • Support customers during customer acceptance and pilot phases
  • Prepare and deploy releases
  • Perform robustness tests, high limits and performance
  • Organize and maintain technical capacity plan
  • Review instructions and documentations for operational monitoring
  • Improve efficiency and productivity
  • Prepare and organize critical periods
  • Ensure standby during non worked periods

Our requirements:

  • bachelor or Master in Computer Science
  • gained first work experience
  • analytical mindset
  • curious and rigorous
  • team working, motivated
  • good communicator, coordination and folow-up
  • advanced excel
  • languages: English necessary, Czech
  • considered as a plus: network protocols (basic), UNIX/Bash Shell/Phyton, SQL

(Oracle and MYSQL), JAVA/JBOSS/Wildfly, Payment technologies (basic)

We offer:

  • Appropriate financial evaluation
  • 5 weeks of vacation
  • Repayment of first 3 days of illness
  • Meal vouchers
  • Extra days off – Bridge Days
  • Pension insurance contribution
  • Home office, flexible working hours
  • Laptop, mobile phone (+ company tariff)

Informace o pozici

Místo pracoviště

Rohanské nábřeží 670/17, 186 00  Praha-Karlín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, možnost občasné práce z domova, firemní akce, children-friendly office

Požadované vzdělání

Bakalářské

Požadované jazyky

Čeština (pokročilá), Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

KB SmartPay

 

Kontakt

KB SmartPay
Valentýna Mejzlíková
Rohanské nábřeží 670/17
186 00  Praha 8-Karlín
Czech Republic