Detail pozice

Worldline jako součást skupiny ATOS je evropským lídrem v oblasti platebního styku a transakčních služeb. V současné době působí v České republice pod značkou KB SmartPay.

Klienty Worldline jsou lokální obchodníci, velké národní společnosti i nadnárodní korporace podnikající v nejrůznějších oborech, ale také municipality a banky.
Společnost se zaměřuje na 3 hlavní oblasti: Akceptace platebních karet & platební terminály; Mobilita a eCommerce; Zpracování finančních transakcí a licencování software. Naše řešení si kladou za cíl zprostředkovat našim zákazníkům kompletní řešení pro oblast bezhotovostních plateb. Naše produkty reflektují nejnovější trendy, jsou ale zároveň uživatelsky jednoduchá, s nejvyšší úrovní zabezpečení a vysokou užitnou hodnotou.

Application Support Engineer

Have you gained your first work experience, are you technically skilled and want to develop your self further in this context? Are you a motivated team player who can independently find your way in an organization? Than you are the right person for us!

Job description

- Resolve incidents as quickly as possible
- Handle defects for our customers in SLA constraints
- Strongly apply IT processes in place
- Support customers during customer acceptance and pilot phases
- Prepare and deploy releases
- Perform robustness tests, high limits and performance
- Organiza and maintain technical capacity plan
- Review instructions and documentations for operational monitoring
- Improve efficiency and productivity
- Prepare and organize critical periods
- Ensure standby during non worked periods

Our requirements:

- bachelor or Master in Computer Science
- gained first work experience
- analytical mindset
- curious and rigorous
- team working, motivated
- good communicator, coordination and folow-up
- advanced excel
- languages: English necessary, Czech
- considered as a plus: network protocols (basic), UNIX/Bash Shell/Phyton, SQL
(Oracle and MYSQL), JAVA/JBOSS/Wildfly, Payment technologies (basic)

We offer:

- Appropriate financial evaluation
- 5 weeks of vacation
- Repayment of first 3 days of illness
- Meal vouchers
- Extra days off – Bridge Days
- Pension insurance contribution
- Home office, flexible working hours
- Laptop, mobile phone (+ company tariff)

Informace o pozici

Místo pracoviště

Lazarská 11/6, 120 00  Praha-Nové Město, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, možnost občasné práce z domova, firemní akce, dog-friendly office, children-friendly office

Požadované vzdělání

Bakalářské

Požadované jazyky

Čeština (pokročilá), Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

KB SmartPay

 

Kontakt

KB SmartPay
Valentýna Mejzlíková
Lazarská 11/6
120 00  Praha
Czech Republic